23 November 2011

Contest dolly atau doodle

Assalamualaikum ..

Time BW tadi terjumpe pulak contest doodle ~ join le , hape lagi .. sekadar mencube nasib .. syarat2 dan hadiah2 untuk pemenang contest ni ;

 
klik banner utk join ~


oke , doodle yg dipertaruhkan ;



kenapa ? kenapa mesti aku lukes doodle pakai hoodie ? yang pertama , sbb aku suka .. yang kedua , sbb aku nak hoodie mcm tu laa , ade telinge kucing , rabiit , bear ~ hadoii , comelnye laa hai..yang ketiga , aku tak reti nak lukis rambut doodle , mcm hape je bile doodle tu dah siap .. habis dah sebab2 aku lukis doodle pakai hoodie .. nak buat background utk doodle , tak tahu nak letak hape .. sebab tu lah kosong je ..

hopefully menang .. dah takdo hapo bendo yg nak ditulis ~

11 comments:

cci said...

tq join contest cci... comel sangat...btw good luck k..

merahitujambu said...

comel

Ain Atirah said...

hurr hurr .. terima kaseh ~

Nur Hazimah said...

Alolo.Comeinye!Geram tengok!

Ain Atirah said...

alolo .. baiknye ~ terime kaseh ~

Nur Hazimah said...

Sebab akak takde chat box saya comment jer lah yer.Yer akak saya memang 10 tahun.Kenape?

Ain Atirah said...

haha .. malas nak letak shoutbox sbb nnti kosong je , takda org comment kat situ .. mcm tak percaya ja adik 10 tahun sbb blog adk mcm blog org yg dh besar ~

MellProps said...

eee comelnyerr

gud luck eh ^^

cci said...

http://ccicutewatermark.blogspot.com/2011/11/senarai-nama-contest-cute-dolly-atau.html

cci said...

ambil sijil yerk.. ^_^
http://ccicutewatermark.blogspot.com/2011/11/sijil-penghargaan-contest-cute-dolly.html

Ain Atirah said...

uke2 .. mekaseh ..